Kontakt dla mediów: ak@viggen.pl, tel: +48 786 137 850
Kancelaria Prawna Viggen sp.j. jest głównym ekspertem w zakresie prawa transportowego dla wielu mediów krajowych i lokalnych. Do tej pory zaprezentowaliśmy się w różnych mediach ponad 200 razy! Poniżej przedstawiamy wybrane materiały prasowe, nagrania radiowe oraz wystąpienia telewizyjne z udziałem naszego Zespołu.
TELEWIZJA
- Kuriozalne kontrole NFZ. Zespół KPV w obronie lekarzy w programie „Po stronie prawdy”
- Kancelaria Prawna Viggen w programie „Po stronie prawdy” – walczymy o dofinansowania z UE na bardziej ergonomiczne budynki
- „Po stronie prawdy”: Podsumowanie roku 2021 z dr Mariuszem Miąsko
- Program „Po stronie prawdy” – zespół KPV walczy o przyszłość polskiej branży transportowej
- Dr Mariusz Miąsko w programie „Po stronie prawdy” o kontrowersjach wokół projektu ustawy o broni i amunicji
- KPV w programie „Po stronie prawdy” o sytuacji w branży systemów wentylacji plastikowej
- KPV w programie „Po stronie prawdy” o kryzysie w związku z lockdownem
- Kancelaria Prawna Viggen sp. j. w obronie polskich przedsiębiorców
- Kancelaria Prawna Viggen sp. j. nie przestaje walczyć o prawa branży wentylacyjnej
RADIO
Program 1 Polskiego Radia
WNET
Prof. Mariusz Miąsko o pilnej potrzebie zmiany systemu ochrony prezydenta
PRASA
-
Rzeczpospolita:
– Przewoźnicy płacą coraz więcej na dworcach
– Kary w systemie e-myta do poprawki
– Autobusy nie chcą stawać na zbyt drogich dworcach
– Przedsiębiorcy stracą zezwolenia na przewóz
– Równy dostęp do przystanków dla każdego przewoźnika
– ViaTOLL: kara tak, ale nie na każdej bramce
– ViaTOLL: kara tak, ale nie na każdej bramce
– Jedna kara na jeden dzień jazdy
– Kosztowne zawiadomienie po drogowym wykroczeniu
– Tysiące ciężarówek może być ważonych nielegalnie
– Furgonetką nie uciekniesz przed Inspekcją Transportu Drogowego
– Nielegalnie opłaty do zwrotu
-
Dziennik Gazeta Prawna:
– E-myto: Kilkadziesiąt kilometrów drogi i 9 tys. zł mandatu
-
Puls Biznesu
-
Gazeta Wyborcza
-
Przegląd Olkuski
-
Sądeczanin
PRASA BRANŻOWA
- Transport Polski
-
Polski Traker
- Logistyka a Jakość. Czasopismo menedżerów łańcucha dostaw – Branża transportowa w Polsce. Czym żyje?
-
Polska Gazeta Transportowa
- Trucks&Machines
Nasze publikacje w czasopiśmie branżowym Trucks&Machines:
Trucks&Machines to ogólnopolski miesięcznik specjalistyczny, poświęcony szeroko pojętej branży transportu drogowego oraz pojazdom i maszynom wykorzystywanym w branży budowlanej i w budownictwie drogowym.
-
-
-
- PAKIET MOBILNOŚCI – WYMIANA TACHOGRAFÓW DO KOŃCA ROKU 2024
- Zmiany stawek płac minimalnych i sektorowych
- KOLEJNE ZMIANY W KODESKIE PRACY. NOWY WZÓR ŚWIADECTWA PRACY JUŻ OD 23 MAJA
- Transport na potrzeby własne od A do Z.
- ZMIANY W KODEKSIE PRACY
- ZMIANY W NADCHODZĄCYM 2023 ROKU
- Zmiany stawek diet zagranicznych od 29.11
- Zmiany w Kodeksie Pracy od stycznia 2023
- System SENT- rodzaje przewozów, zgłoszenia i kary
- FIT FOR 55, czyli zmiany dotyczące emisji CO2
- Zmiany w Prawie Pracy w 2022
- Zakres pory nocnej dla kierowców zatrudnianych na umowach cywilnoprawnych
- Nowy Polski Ład – czy wielki galimatias?
- Wyjątkowe rozwiązanie dla firm transportowych, centrów logistycznych i innych producentów!
- BARDZO WAŻNY WYROK WYŁĄCZAJĄCY ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEWOŹNIKA ZA SKUTKI NIEPRAWIDŁOWEGO UNIERUCHOMIENIA ŁADUNKU
- Instytucja zarządu sukcesyjnego – sukcesja przedsiębiorstw jednoosobowych
- RODO – czym jest
- Ewidencja odpadów już tylko w formie elektronicznej. Aktualne obowiązki przedsiębiorców
- Mandat za nieodnowione prawo jazdy w czasie pandemii?
- Zmiany w prawie pracy 2021 r.
- ZWROT NADPŁACONEGO MYTA W NIEMCZECH
- Licencja na transport Międzynarodowy
- PAKIET MOBILNOŚCI
- OD 30 LIPCA br. ZMIANY W DELEGOWANIU PRACOWNIKÓW
- Leasing operacyjny-wsparcie
- Płaca minimalna na terytorium Królestwa Niderlandów 2019
- Jak skutecznie wypowiedzieć Pracownikowi umowę o pracę? – cz.1.
- Regulamin pracy w przedsiębiorstwie transportowym
- Czy wpis w tachografie kraju rozpoczęcia i zakończenia pracy jest obowiązkowy?
- NIEMIECKIE SPEDYCJE BEZPRAWNIE POTRĄCAJĄ FRACHTY POLSKICH PRZEWOŹNIKÓW
- RODO a monitoring wizyjny w zakładzie pracy
- Jak uchronić się przed utratą dobrej reputacji?
- REWOLUCJA!
- A1 DLA PRACOWNIKÓW SPOZA UNII ŁATWIEJSZE DO UZYSKANIA
- FRANCJA NOWE STAWKI MINIMALNE
- OD STYCZNIA 2018 R. ZMIANY W ZASADACH OPŁACANIA SKŁADEK DO ZUS
- NOWY STANDARD JAKOŚCI SPOSOBU PRZEWOZU ŁADUNKU
- Minimalna luksemburska– instrukcja zgłaszania delegowania pracowników mobilnych krok po kroku
- PŁACE MINIMALNE W PIGUŁCE
- Doktorat na UJ: „brak obowiązku wypłaty ryczałtów noclegowych”
- Zwolnienie lekarskie tylko w formie elektronicznej.
- ODPOCZYNEK KIEROWCY W KONTEKŚCIE WYTYCZNEJ NR 3 KE
- BRAK ZGODNOŚCI NIEKTÓRYCH UREGULOWAŃ
- JAK UNIKNĄĆ KARY OD ITD?
- Unikatowa baza informacji prawnych
- VTS program prawny do wyliczania wynagrodzenia”
- MINIMALNA PŁACA WE WŁOSZECH
- MINIMALNA FRANCUSKA – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
- ZAKRES KONTROLI NA GRUNCIE ROZPORZĄDZENIA 561/2006 WE
- JAK SKUTECZNIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W TRANSPORCIE?
- TRANSPORT DROBNICOWY
- Nowelizacja kodeku pracy
- Z JAKĄ DATĄ NIE WOLNO WYSTAWIAĆ ,,ZAŚWIADCZENIA O DZIAŁALNOŚCI KIEROWCY”?
- DEFINICJA DOP. MASY CAŁKOWITEJ
- JAK PRAWIDŁOWO UZUPEŁNIĆ ZAŚWIADCZENIE A1
- TYGODNIOWY CZAS PROWADZENIA POJAZDU
- ODZYSKAJ 1 MLN ZŁ
- Likwidacja szkód okiem eksperta
- CO OZNACZA „OKRES PROWADZENIA POJAZDU”?
- JAK ZACHOWAĆ SIĘ PODCZAS KONTROLI NA DRODZE?
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ KIEROWCY ZA POWIERZONY SPRZĘT
- ALTERNATYWNE FORMY DOKUMENTOWANIA AKTYWNOŚCI KIEROWCY
- 8,5 EURO NIE DOTYCZY TRANZYTU PRZEZ NIEMCY
- KTO UPOWAŻNIONY JEST DO KONTROLI DOKUMENTÓW?
-
-