- Transport Polski
-
Polski Traker
- Logistyka a Jakość. Czasopismo menedżerów łańcucha dostaw – Branża transportowa w Polsce. Czym żyje?
-
Polska Gazeta Transportowa
- Trucks&Machines
Nasze publikacje w czasopiśmie branżowym Trucks&Machines:
Trucks&Machines to ogólnopolski miesięcznik specjalistyczny, poświęcony szeroko pojętej branży transportu drogowego oraz pojazdom i maszynom wykorzystywanym w branży budowlanej i w budownictwie drogowym.
-
-
-
- PAKIET MOBILNOŚCI - WYMIANA TACHOGRAFÓW DO KOŃCA ROKU 2024
- Zmiany stawek płac minimalnych i sektorowych
- KOLEJNE ZMIANY W KODESKIE PRACY. NOWY WZÓR ŚWIADECTWA PRACY JUŻ OD 23 MAJA
- Transport na potrzeby własne od A do Z.
- ZMIANY W KODEKSIE PRACY
- ZMIANY W NADCHODZĄCYM 2023 ROKU
- Zmiany stawek diet zagranicznych od 29.11
- Zmiany w Kodeksie Pracy od stycznia 2023
- System SENT- rodzaje przewozów, zgłoszenia i kary
- FIT FOR 55, czyli zmiany dotyczące emisji CO2
- Zmiany w Prawie Pracy w 2022
- Zakres pory nocnej dla kierowców zatrudnianych na umowach cywilnoprawnych
- Nowy Polski Ład – czy wielki galimatias?
- Wyjątkowe rozwiązanie dla firm transportowych, centrów logistycznych i innych producentów!
- BARDZO WAŻNY WYROK WYŁĄCZAJĄCY ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEWOŹNIKA ZA SKUTKI NIEPRAWIDŁOWEGO UNIERUCHOMIENIA ŁADUNKU
- Instytucja zarządu sukcesyjnego – sukcesja przedsiębiorstw jednoosobowych
- RODO – czym jest
- Ewidencja odpadów już tylko w formie elektronicznej. Aktualne obowiązki przedsiębiorców
- Mandat za nieodnowione prawo jazdy w czasie pandemii?
- Zmiany w prawie pracy 2021 r.
- ZWROT NADPŁACONEGO MYTA W NIEMCZECH
- Licencja na transport Międzynarodowy
- PAKIET MOBILNOŚCI
- OD 30 LIPCA br. ZMIANY W DELEGOWANIU PRACOWNIKÓW
- Leasing operacyjny-wsparcie
- Płaca minimalna na terytorium Królestwa Niderlandów 2019
- Jak skutecznie wypowiedzieć Pracownikowi umowę o pracę? – cz.1.
- Regulamin pracy w przedsiębiorstwie transportowym
- Czy wpis w tachografie kraju rozpoczęcia i zakończenia pracy jest obowiązkowy?
- NIEMIECKIE SPEDYCJE BEZPRAWNIE POTRĄCAJĄ FRACHTY POLSKICH PRZEWOŹNIKÓW
- RODO a monitoring wizyjny w zakładzie pracy
- Jak uchronić się przed utratą dobrej reputacji?
- REWOLUCJA!
- A1 DLA PRACOWNIKÓW SPOZA UNII ŁATWIEJSZE DO UZYSKANIA
- FRANCJA NOWE STAWKI MINIMALNE
- OD STYCZNIA 2018 R. ZMIANY W ZASADACH OPŁACANIA SKŁADEK DO ZUS
- NOWY STANDARD JAKOŚCI SPOSOBU PRZEWOZU ŁADUNKU
- Minimalna luksemburska– instrukcja zgłaszania delegowania pracowników mobilnych krok po kroku
- PŁACE MINIMALNE W PIGUŁCE
- Doktorat na UJ: „brak obowiązku wypłaty ryczałtów noclegowych”
- Zwolnienie lekarskie tylko w formie elektronicznej.
- ODPOCZYNEK KIEROWCY W KONTEKŚCIE WYTYCZNEJ NR 3 KE
- BRAK ZGODNOŚCI NIEKTÓRYCH UREGULOWAŃ
- JAK UNIKNĄĆ KARY OD ITD?
- Unikatowa baza informacji prawnych
- VTS program prawny do wyliczania wynagrodzenia”
- MINIMALNA PŁACA WE WŁOSZECH
- MINIMALNA FRANCUSKA – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
- ZAKRES KONTROLI NA GRUNCIE ROZPORZĄDZENIA 561/2006 WE
- JAK SKUTECZNIE SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI W TRANSPORCIE?
- TRANSPORT DROBNICOWY
- Nowelizacja kodeku pracy
- Z JAKĄ DATĄ NIE WOLNO WYSTAWIAĆ ,,ZAŚWIADCZENIA O DZIAŁALNOŚCI KIEROWCY”?
- DEFINICJA DOP. MASY CAŁKOWITEJ
- JAK PRAWIDŁOWO UZUPEŁNIĆ ZAŚWIADCZENIE A1
- TYGODNIOWY CZAS PROWADZENIA POJAZDU
- ODZYSKAJ 1 MLN ZŁ
- Likwidacja szkód okiem eksperta
- CO OZNACZA „OKRES PROWADZENIA POJAZDU”?
- JAK ZACHOWAĆ SIĘ PODCZAS KONTROLI NA DRODZE?
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ KIEROWCY ZA POWIERZONY SPRZĘT
- ALTERNATYWNE FORMY DOKUMENTOWANIA AKTYWNOŚCI KIEROWCY
- 8,5 EURO NIE DOTYCZY TRANZYTU PRZEZ NIEMCY
- KTO UPOWAŻNIONY JEST DO KONTROLI DOKUMENTÓW?
-
-