Audyt KREPTD zawiera szczegółową informację na temat zasad i sposobu funkcjonowania spółki transportowej. W trakcie jego realizacji dochodzi do obszernego zbadania stanu i kondycji firmy pod kątem dokumentacji pracowniczej, transportowej, dokumentacji pojazdów, a także dokumentacji przedsiębiorstwa. Analiza obejmuje zbadanie dokumentacji w naniesieniu na prawidłowość wykonywanych rozliczeń, co w efekcie pozwala wykazać prawidłowość lub nieprawidłowość zachodzących w spółce procesów. Audyt jest szczegółowy i bazuje na dokumentacji danego przedsiębiorstwa, dlatego konieczne jest dosłanie wykazu dokumentacji celem przeprowadzenia gruntownej analizy.
Co składa się na audyt KREPTD?
Audyt KREPTD składa się z analizy:
– dokumentacji przedsiębiorstwa w tym
– analizy dokumentacji transportowej kierowców
– dokumentacji pracowniczej
– dokumentacji pojazdów
– czasu pracy
Jakie korzyści przynosi audyt KREPTD?
Cel: Weryfikacja spełniania przez firmę podstawowych obowiązków w zakresie Rozporządzenie KREPTD w efekcie chroniąca przed utratą dobrej reputacji przez organy kontrolne w przypadku okoliczności gdy kontroli została firma poddana i wykazała nieprawidłowości.
Korzyści:
– Zgodność z przepisami: audyt zapewnia spełnienie wymagań prawnych, redukując ryzyko kar i sankcji.
– Optymalizacja procesów: wdrożenie zaleceń z audytu pozwala na usprawnienie zasad rozliczania wynagrodzeń oraz wszystkich dodatkowych składników zatrudnienia co przynosi drastyczne oszczędności kosztowe.
– Poprawa wizerunku: zwiększają postrzeganie firmy jako odpowiedzialnej społecznie i pracowniczo